اخبار انجمن تالاسمی استان تهران

برخورد بد با بیماران تالاسمی در مطب دندانپزشکی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس هیات مدیره انجمن تالاسمی استان تهران، از برخورد بد با بیماران تالاسمی در مراجعه به مطب های دندانپزشکی گلایه کرد.

هنگامه ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بیماران تالاسمی مشکلات زیادی دارند که یکی از آنها، برخورد بد با این بیماران در مطب های دندانپزشکی است.

وی افزود: وقتی بیمار تالاسمی برای کار دندانپزشکی به مطب مراجعه می کند و متوجه می شوند او تالاسمی است، حاضر به همکاری نمی شوند.در حالی که تالاسمی هیچ مشکلی را برای دیگران به وجود نمی آورد.

رئیس هیات مدیره انجمن تالاسمی استان تهران، با تاکید بر اینکه اگر بیماران تالاسمی داروی آهن زدا را استفاده نکنند، صورت آنها سیاه می شود، گفت: هنوز که هنوز است، وزارت بهداشت نتوانسته یک مرکز دندانپزشکی برای این بیماران راه اندازی کند.

ابراهیم زاده، از نبود امکانات تفریحی و رفاهی برای بیماران تالاسمی نیز گلایه کرد و افزود: متاسفانه افراد تالاسمی با محدودیت های زیادی در جامعه مواجه اند.

منبع: تابناک 97/2/10

انجمن حمایت از بیماران تالاسمی تهران


تماس با ما

آدرس: تهران- نبرد جنوبی- انتهای خیابان پاسدار گمنام - جنب اتوبان امام علی(ع) - جنب سرای محله شاهین- مرکز رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری منطقه 14 - طبقه اول

تلفن: 33080701-021

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از اخبار، گزارشات، عملکردها، جشنواره‌ها و جشن‌های انجمن تالاسمی استان تهران میتوانید ایمیل خود در کادر زیر وارد کرده و ثبت نمائید. و عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید.

شماره حساب‌ها

حساب جاری
بنام انجمن تالاسمی استان تهران
به شماره : 46621103
نزد بانک ملت

شبکه های اجتماعی


طراحی و پشتیبانی در فناوری اطلاعات جوان رایان